Att hitta det man letar efter är en härlig känsla


Nu är äntligen julklapps inköpen överstökade! xD Känns dock lite konstigt att alla paket som ligger under våran gran just nu bara är saker som jag köpt. Den första klappen var även mammas! Jag menar... om det är ovanligt att mamma får första paketet - varför inte smälla två flugor i en smäll med att alla paket är inköpta av mig? När man ändå håller på liksom ;)
Dagen har vart underbar :D Eller... nästan xD Dansprovet drar väl ned betyget lite, men annars har det vart en väldigt bra dag :D Som sagt har jag julhandlat. Det gjordes med Gabbi, Cindy och Tilda :) Efter att jag hittat vad jag letade efter *hemligt* gick vi till genomfarten - mysigt och billigt café! Där träffade man även på Mirjam, Vicky och Christian :D
Nu ska jag sätta mig och... göra någonting x] Antagligen fixa i photoshop... :P Eller läsa, vi får se XD
Ciao!


Becca

Sv: tack sötnos <3



btw! har glömt att kommentera dina retucheringar!! helt awesome!! du är grymt duktig! <3


2010-12-20 kl 21:15:08
http://randomness.webblogg.se/


Kommentera här: