I've got a good feeling about this


Hej hopp :D
Ni: Neeeeej nu skriver den dåliga uppdatererskan igen! *suckar djupt*
Jag: Mohahahahaha
Ni: Noooooo
Jag: Johooooni!
Neee.... men jag är ledsen att jag inte uppdaterar mera xD Men samtidigt kan det ju bli för mycket med ett inlägg per dag. Eller, inte för mig, egentligen, det är bara att... Jaa, jag har inga bra ursäkter längre... xD "Tiden försvinner, jag gör mycket annat" blablabla... :P Oj vad jag känner att det jag skriver är totalt meningslöst... xD
JAG SKA TILL ENGLAND, LONDON IMORGON!! :DDDD WOHO! Det känns inte riktigt verkligt, men det är det :D Längtar som en jag vet inte vad! Iiiiiihhhhh :DDD
Nu ska jag snart åka in till stan med päronen och fixa bankkort och id-kort :) Eller jag tror jag ska få mitt bankkort... Men jag är inte säker xD Men id-kortet vet jag att jag inte ska få än. *Skriver fortfarande meningslösa extra sakimojser*
Jaaa... Nu hade jag inget mer att skriva xD Eller jo, en sak till ^^
Grattis Samuel på födelsedagen! :DD<3
Sååå, that was it x]
Kramar!


Kommentera här: