It feels like I'm walking on air


Jag skäms... Bloggen faller (spm alltid) i glömska.
I alla fall, nu ska ni få något att hugga ögona i (failat försök att omformulera frasen hugga tänderna i till något med samma innebörd) a, ni fattar xD
Hade första dagen på Katedralskolan idag :D Jag har varit kolugn hela tiden, fram till när jag gick på bussen imorse... Jag var sjuukt nervös! xD Men tack och lov när jag kom fram och gick in i entrén såg jag några bekanta ansikten, i form av David och Samuel :) När jag stod med de lugnade jag ner mig lite i alla fall xD
Efter uppropet av min klass (ED10SP) gick vi till ett klassrum, och jag lovar, jag skulle inte kunna hitta tillbaka dit om jag gick någon annanstans och sen skulle tillbaka... Jag slår vad om att jag kommer gå vilse en eller några gånger xD Stackars lilla mig...
Efter en kort närvarokoll (Jag sa ett "JA" som det, i mitt huvud, var väldigt hög volym på..) gick vi och åt lunch, och efter den släppte nervositeten helt. Jag fick kontakt med några tjejer i klassen (tjejer utgör 20 elever av 24..) och kände att jag var där jag borde vara. Den känslan var underbar!
Och pricken över I:t var när Linn, Agnes och jag gick till Ovandals och tog en liten fika innan jag gick iväg för att träffa mamma :)
En lyckad dag helt enkelt! Längtar till imorgon! Men för att uppskatta morgondagen till det yttersta måste jag nog få lite sömn i mig, efter lite bokläsning såklart ;)
Kramar till alla glada, och alla mindre glada också för den delen ;D

Jonna

HejHej (: Jag har gett din blogg en award !

gå in på min blogg och checka vet ja :)

http://jonnaha.blogg.se/

kram på dej sara. saknar dej ! <3


2010-08-20 kl 11:21:20
http://jonnaha.blogg.se/


Kommentera här: