The laughter is the shortest way between two people


Dagen har varit skön, bättre ska det bli

Orientering i skolan idag, jag sprang med Rebecka B. Vi fick en ganska hyffsad tid. :) Sen gick jag på stan med min moder, köpte en snygg tjock tröja och ett vanligt, tråkigt svart linne. Gick på Subway med en gammal vän också! Om jag nu kan kalla henne en "gammal" vän, jag har ju inte så jätte många år på nacken. Men det var trevlig värre!
Sen nu när jag kom hem fick jag äta mina efterlängtade fiskbullar! Åh, va jag älskar de. :)
Imorgon åker lilla jag till Tyskland, har fortfarande inte förstått det. :P  Det kommer nog bli jätte roligt! Kommer hem igen på onsdag förmiddag.
Nu ska jag packa färdigt och läsa bok.

So Long
Zarah

Bild;
Tagen av: mig
Redigerad av: mig






Olivia

Ha de så kul i tyskland, tappa inte bort dig eller bli bortrövad nu! ;) <3 kommer sakna dig i frankrike! :*


2009-09-25 kl 06:59:48
Zarah Martinus

Tack så mkt!

Nejdå det ska jag se till att inte bli :D<3

Du får också ha det SUPER! Kmr sakna dig med :**


2009-09-25 kl 08:50:34

Kommentera här: