I'm no superhuman but I do know I'm not born to break


Hojt på alla!

Om en och en halv timme sitter jag i en bil på väg till Arlanda. Flyget lyfter tio över ett. :)
Nu på morgonen har jag haft en seg och mysig frukost med bror. Baguette, mums! Min andra bror kom in till mig imorse och sa "Måste du åka!?" Han är så gullig. Han brukar inte vara så kramgo men imorse fick jag hela TVÅ kramar. :O Jag får ta och åka utomlands lite oftare. :P
Men i alla fall, nu ska jag packa färdigt mitt handbagage. Jag brukar alltid, och då menar jag ALLTID glömma att packa ner mina tandborstar (ja jag har flera, tandställning vettni. ;) Men snart ryker den. :D) men denna gång har jag inte glömt packa ner de, ett mirakel? Nästan. xD

So Long
Zarah


Bild;
Tagen av: mig
Redigerad av: mig







Kommentera här: