You know what is going on isn't good


Tjolahopp

Idag var det först möte, jag sjöng på barnmötet. Sen klockan tre satt man bänkad framför en bioduk. New Moon sågs, den var HELT grym! :D. Älskar den! Och nej jag kommer inte bli beroende igen. ;). Jag är helt slut och orkar inte skriva nåt typ. xD.
Har sjukt många grejer till onsdagen, så plugg är det som kommer gälla nu må-ti = inte mer av mig än ni brukar få. ;). Jag ska försöka bättra mig. Det är inget löfte att jag kommer förbättra mig med uppdatering men ska försöka. ;). Men jag har så mkt som händer just nu så jag har inte så mkt tid längre... Hösten gör mig deppig och trött. :(. Jag orkar inget numera och är tråkig... Stå ut med mig!
Ska nog börja bosätta mig i bibblan på rasterna, kanske... Vet inte varför den tanken slog mig på bussen på väg hem, och jag vet än mindre varför jag skriver det här. xD.

Jag gör mitt bästa, mer kan jag inte ge...

So Long
Zarah

Bild:
Tagen av: mig
Redigerad av: mig



Kommentera här: