Can't you see I am hurting...


Tjoflöjt!

En till kort uppdatering, bara för att jag ska försöka komma igång lite mera. ^^.
Jaa... Kan väl berätta lite kort om sthlm, inte för att jag har tid egentligen men...

Fredag:

Åkte direkt efter skolan. Beccah träffade upp mig tillsammans med Bea (världens kramgoaste människa) och sen åkte vi till YD (Young Disciples) Träffade massa underbart folk. Sen var det möte - jätte bra! Sen på hemvägen följdes vi åt med Olivia, Jeisson och Nando. Vi gick med Olivia hem och sen hem till Beccah. Det hela avslutades med att Jeisson sprutade parfym på mig å Beccah, fast mest på henne. Tydligen fjärde gången han gjort det. xD. Hon var inte så glad sen. ;). Vi somnade väl vid... två eller nåt.

Lördag:

Sov ut till halv elva. ^^. Var hemma å slappade tills vi skulle till stan å se 2012, den avr förresten GRYM! Sen drog vi runt på stan lite. Flumm på bussen hem och Jesson å Nando dumpa oss vid busshållplatsen. Gentlemän va? xD. Nejdå, de är verkligen gentlemän, de släpade runt på min tunga, tunga resväska, tack grabbar. ;).

Söndag:

Kyrka på morgonen å hemresa vid fyra tiden.

Aja, nu vill  brorsan ha dator och jag ska plugga!

So Long
Zarah


Kommentera här: