Att äta micropop ut en kastrull


När min bror messade mig att det var extrapris på godis på LL igår blev jag sur, för jag hade bara pengar som räckte till mat. Men som någon klok människa nån gång sagt så finns det även en morgondag! I detta fal då idag, då de fortfarande hade extrapriset på ynka 3.90 hektot! Och det var max 2 kg/hushåll så jag slog till på stort! Ehm, okej, nej inte riktigt. Inte ens i närheten faktiskt. Någon måtta får det vara! Och så har jag dessutom fått lite popcorn i magen, så jag mår mer än bra! 
 
Nu sitter jag på mitt fortfarande väldigt kalla rum (börjar tröttna på denna kyla nu alltså...) även fast nu elementet verkar bli liiiite varmt. Men det räcker inte än på långa vägar!
 
Har väl iprincip tre timmar kvar av vaken tid, ska väl försöööka ägna det mesta av den tiden till plugg.
Önska mig lycka till! Kram på er!
 


Kommentera här: