The Hunger Games


Precis läst ut The Hunger Games och hjälpes så bra den var! Läste första kapitlena på svenska för några månader sedan, men blev sedan avbruten av en bok vi behövde läsa i skolan. Läst den på engelska nu istället - mycket bättre! Gah, jag hade ganska höga förväntningar på den efter att ha sett filmen, och oj vad den levde upp! Trodde liksom att det skulle bli konstigt och att jag skulle störa mig på saker. Men den är så mycket bättre än filmen, fast de har gjort ett sjukt bra jobb med filmen! Nog bästa film vs. bok jag sett och läst.
Ni som inte läst denna bok - GÖR DET!
Nu ska jag bara vänta på att kön på 18 personer på bok nummer två på bibblan minskar drastiskt och snabbt, vill läsa nu, annars får jag väl införskaffa den!
Whop whop den var verkligen helt otroligt bra. LÄS DEN!


Kommentera här: