Nedifrån och upp


Urs vad jag inte kände för att gå upp imorse haha. Var på lite halvtaskigt humör hela morgonen, men det har stigit under dagen. Var på Fyrishov för sista gången någonsin med skolan - skönt! Blev dock helt slutkörd efter simningen och humöret var inte på topp då heller kan jag väl inte påstå
MEN
Efter att ha åkt hem direkt när jag slutade så skulle jag in till stan igen senare. På bussen dit träffade jag Josefine vilket gjorde min dag lite sådära! Och dagen förgylldes ännu mer av Ting som jag åkte hem till och hängde hos. Jag skulle nämligen hjälpa henne att fixa sig inför en skiva som hon skulle på ikväll så vi chillade lite, snackade, åt och stressade på slutet med hår och smink och hela tjotabongen! xD Hon blev redigt snygg i alla fall!
Nu ska jag sova, så sjukt trött
Godnatt!

Fina Ting!

Har upptäckt att ljuset i busskurer inte är så pjåkigt!


Kommentera här: