Musik


Alltså musik är så himla häftigt. Det kan nå så många olika nivåer. Beroende på humör lyssnar man på olika saker. Alla olika typer av musik som finns, det finns läskigt mycket haha. Viss musik gillar man på grund av melodin, vissa för att deras budskap tilltalar en.
Jag har en ganska blandad musiksmak, jag lyssnar på det mesta. Och jag har även många favoritband. Vissa artister har sin egen plats på topp av mina favoriter. Mitt absoluta favoritband är ju som ni kanske vet Paramore, men andra artister som Kelly Clarkson, 30 Seconds To Mars, Muse och många fler har sina egna kategorier typ haha, vet inte riktigt hur jag ska förklara det.
Men i alla fall, min mening med detta. Eller nåt. Upptäckte bandet Broken Iris igår och det bara gick rakt in i mig och jag typ ryser av sångarens röst. Med det sagt - man kan upptäcka band som tilltalar en och kanske för tillfället tar över för ens favoritband. Men precis som musiken är bred så är livet. Också. Det. Okej. Jag har tappat min poäng.


Kommentera här: