Spring is arriving


Känner att våren är på gång nu! Även ifall det inte är så varmt idag är i alla fall solen framme - och med det solglasögonen! Finally!
Just nu sitter jag och knaprar på minibaguetter - två uppätna, två to go. Intresseklubben antecknar, okej!? Det blir förhör på detta vet ni... Och jag vet att jag inte är rolig ja, hahah.
Ska nu ta och skriva på min geografi uppsats, har alldeles för mycket att göra och för lite tid. Dock kommer lärarnas ämneskonferenser imorgon underlätta för tidsbristen, då jag kommer sluta tjugo över elva! Whop whop. Men kommer antagligen sitta och skriva på den från då till kvällen, om det blir i skolan eller hemma är jag osäker på. Vet att ifall jag sitter kvar i skolan tills den stänger kommer jag ha nio timmar på mig, och då känner jag kanske att jag booorde hinna klart innan klockan nio haha.
Ni får ha en bra dag!


Kommentera här: