Rain rain go away, come again another day


Sitter i skolan och ser regnet falla ner utanför fönstret. Hoppas det slutar tills jag ska dra mig hemåt, haha, men jag tvivlar. Väldigt trött är man också, jag vaknade av mig själv tio över sex imorse, insåg att jag kunde sova en halvtimme till. Bad choice. För när jag hade gjort det låg jag kvar i sängen 25 minuter till. Kommer ihåg att jag tänkte att jag inte skulle somna om när jag vaknade andra gången, men såklart jag gjorde haha. Så det resulterade i att jag är väldigt trött nu. Jag tror det är därför i alla fall. Bara två dagar kvar till lov, whopwhop!
Nu ska jag jobba med min engelska... sak. Vet inte riktigt vad jag ska kalla den. Ska göra ett arbetsblad till en halvtimmes lång "redovisning" av en bok. Det kommer nog bli kul, jag måste bara komma på djupa diskusionsfrågor och någon uppgift. Wish me luck!
Ciao


malin

Är det en riktig tatuering? :)


2012-03-30 kl 22:43:53
http://malinjansson.devote.se


Kommentera här: