Fear oh fear


Min dator har kraschat. Jag är i princip livrädd.
I värsta fall måste vi återställa den. Och det skulle betyda att allt jag har på min dator försvinner. Mina bilder är jag mest orolig över, och min novell. Har lagt över min novell på min hårddisk dock, men jag hade skrivit en del till på den som jag inte har någon annan stans... Jag orkar inte. Är så himla trött. På allt, haha. Well well, det blir nog bättre på påsklovet. Då kommer det bara vara några veckor sen innan sommarlovet haha, jag är så skoltrött att jag inte vet vart jag ska ta vägen om jag ska vara ärlig. Fy alltså.
Okej, nu ska jag inte skriva en helt klagoinlägg, bara ett halvt. Det kanske kan räcka haha. Men ja, så om jag kanske inte skulle skriva på några dagar (nu kan jag ju alltid sno andra datorer, men a, plugg är i vägen också) så lever jag alltså. Bloggen kommer nog inte bli bättre på ett tag. Orkar inte med den heller egentligen haha. Jag kanske ska ta tillfället i akt som min dator inte fungerar att ta en paus från allt. Fb, blogg, dator, internet, saker. We'll see.
Ha det så bra sålänge! Ciao



Kommentera här: