Framtida jeansjacka


Har börjat på ett projekt som jag tänkt på ett tag. Eller rättare sagt - har haft massa gamla jeans och velat göra något men inte vetat vad, men nu har jag bestämt mig för att göra en jeansjacka! Det kommer dock ta tid haha, för jag kommer inte börja sy på den förrän efter jag kommer hem från Småland om några veckor. Men har hunnit tänka ut hur den ska se ut. Lite i alla fall haha xD Ska klippa ut bitar av jeans och sy ihop de i nåt mönster, har inte riktigt kommit på ifall jag ska göra de random eller med samma form, typ trianglar eller något. Det kommer bli väldigt intressant! Det jag har gjort idag är att klippa/sprätta upp jeansen så jag ser hur mycket tyg jag har, och sen har jag tänkt ut hur jag ska göra med själva framsidan, med knappar och så, det är det som finns på bilden!


Kommentera här: