Cupcakes och träningskläder


Godmorgon!
Igår var jag först med Josefine och Charlie och hade det asbra innan jag åkte till Lisa med Tilda och kollade på Pippi Långstrump på de sju haven! Ja, du läste rätt, haha. Det var nostalgi så det skrek om det, men även om man nu insåg hur osannolik den är så förstörde det ingenting ändå haha. Där bjöds vi på scones och cupcakes som Lisas syster hade gjort - hur gott som helst!
I förrigår var jag på stan med Robin och Julia och då införskaffade jag träningskläder - äntligen haha! Eller ja, har väl inte cravat det så jätelänge men ändå hahaha. Motivering till att börja röra på mig är de i alla fall, så imorse gick jag upp vid tio, åt frukost, halvsov lite och vid elva gick jag ut och ja... gick i rask takt. Så småningom ska jag börja springa lite också, men man måste ju börja någonstans i alla fall!
Hoppas ni har en bra torsdag! Ciao


Kommentera här: