I can feel your heartbeat


Godmorgon!
Trots mina fem timmar sömn kan jag säga att jag är pigg xD Kommer säkert vara helt slut när jag går innanför dörrarna till entrén, hahah. Jag är faktiskt ganska peppad på att komma tillbaka till skolan, även fast jag inte hunnit vila ut på lovet direkt. Men frisk är jag i alla fall :D Om man jämför med hur jag mådde innan lovet, hahah. Men som jag sett andra skriva - ja, jag kanske är peppad idag, men om några veckor kommer det säkert låta annorlunda. Redan idag kommer jag känna att det är jobbigt - vi kommer antagligen få tillbaka våra matteprov. Och urs, vad jag inte vill ha det tillbaka! Men blir lite bättre till mods när jag vet att jag får tillbaka min svenska uppsats idag, borde få anyway.
Jag fattar inte hur jag lyckats vara så snabb helt plötsligt, har hunnit duscha, ätit frukost, fönat håret, suttit här och skrivit och har fortfarande fem minuter till godo. Det brukar vara att jag stressfönar håret precis innan jag springer ut till bussen xD Kan ju bara hoppas att resten av skoldagarna denna vecka - bara två stycken, whop whop - goes as smoothly!
Och juste, Valeria tog med min xperia till Ukraina och fick den fixad, så skönt att ha den tillbaka! Tack gumman! Och välkommen hem igen ;D<3
Ciao!



Kommentera här: