Framtidsdrömmar


På tyskan har vi pratat lite om vilka drömmar vi har och sånt. Vi skrev lite på ett papper som vi fick. Och det kunde vara orealistiskt, bara någonting stort man drömde om.
Och ja.
Jag kom fram till två saker.

För det första vill jag sjunga inför en helst utsåld arena.
Och för det andra vill jag vara förband till Paramore. Eller i alla fall få tillfälle att sjunga med Hayley.
Ingenting är omöjligt, right?

Gud ger oss drömmar som kan verka omöjliga, men om de inte vore omöjliga skulle vi ju inte behöva anstränga oss, vi skulle inte behöva Honom.

Man kan alltid önska. I'm aching to see Paramore live, käre värld vad jag vill gå på en konsert, nu bums! Tycker de kan åka på en turné i år... Även om de inte gör det kommer detta år bli ett bra år!

Det ska jag se till :)

Nu är klockan mycket, så jag checkar in (ut?) för natten - ska sova länge imorgon, tralalalall.
Ciao mina kära vänner!


Kommentera här: