You can try but never stop me


Ni som går in här och kikar varje dag trots att mitt bloggande är dåligt - jag älskar er.

Det är nu en ny månad och nya tag. Det är ju många som brukar se första januari som liksom the breaking point, och att året som kommer ska bli det bästa någonsin. Jag tänkte detsamma. Men har kommit fram till att mitt år börjar idag, en månad försent. Jag börjar nu med ett oskrivet blad.

Dethär året ska bli ett bra år, precis som jag sa för en månad sen. Fy vad det ska bli bra alltså. Jag har under de senaste månaderna känt mig allmänt förvirrad och inte vetat någonting om någonting i princip. Jag kan inte säga att jag vet mer vad jag vill nu, men det ska det allt bli förändring på. Jag kommer nog ta dethär året till att lära känna mig själv mer, titta lite mer innåt och tänka "Vad vill jag? Hur vill jag vara? Vad är jag?"

Hoppas att denna månad inför något nytt till alla er underbara personer som finns därute, jag håller tummarna för att det ska gå oss alla väl. Ha det gött!


Kommentera här: