Then I'm not good enough


Haft en marvelous dag mer eller mindre. Har skickat iväg två mejl angående sommarjobb, så väntar spänt på svar, ska nog försöka mejla lite fler ställen, jag vill verkligen jobba i sommar xD
Sen åkte jag in till stan för att fönstershoppa med Felicia. Skulle träffats vid tolv, men jag tog fel på en timme och tänkte klockan ett... min hjärna är inte what it used to be haha. Dock så gjorde de inget, då lilla fröken försovit sig, så vi träffades strax innan två :) Sen åt vi pizza på Jalla, ååååh vad det var gott xD
Kvällen har spenderats vid tvn och kommer antagligen fortsätta göra så, Familjen Är Värst börjar klockan nio!
Hoppas ni haft en bra dag och vecka och lov och alltihopa, jag startar skolvardagen med inte så mycket mer energi än jag hade innan lovet, men det ska bli kul att komma tillbaka igen!
Ciao!


Kommentera här: