I want to be sleeping beauty


Skulle gärna vilja ta och sova typ hundra år som Törnrosa, det skulle inte sitta helt fel alltså! Tog en middagslur från sju till halv nio, för jag kunde verkligen inte hålla mig vaken, komemr nog ångra det när jag ska försöka sova igen x] Eller så kommer jag somna som en stock, vi får se xD
Nu sitter jag och förbereder lite inför weekly news som jag ska ha på engelskan imorgon, vilket är precis som det låter, en redovisning om nyheter i den engelskspråkiga världen helt enkelt :)
Nu ska jag fixa klart med det och sen blir det nog att jag går och lägger mig igen - har ont i huvudet och känner mig helt borta. Nivet när man känner sig som att man är utanför sig själv, typ, som att man tittar på en kamera ut på det verkliga livet. Ja. Precis så. Hm.
Ciao!

Jag i min otrooooligt charmiga pyjamas!


Kommentera här: