Dumdidum


Godmorgon!
Uppe tidigt för att sjunga på söndax :) Igår var det en bra dag, fikade ju som sagt med Esther, blev Café Linné denna gång, och när jag väl hade pengar så köpte jag både bakelse och dricka - värsta rånet haha x]
Sen skypade jag ju med Matt, och jag... vet inte vad jag tänkt, men jag hade inte tänkt att vi skulle prata fem timmar xD Haha. Men nu har jag äntligen fått höra hans röst, och tack och lov hade han inte någon krånglig dialekt, utan jag kunde förstå honom. Skulle vara lite jobbigt att efter några år inte kunna kommunicera för att man inte förstår varandra x] Tydligen hör man min svenska dialekt i min engelska (inte förvånad, men a) vet inte om jag är glad över det eller inte xD Well well :) Blir att skypa med honom en gång till idag :D Ska även försöka att plugga lite, jag ska tvinga mig själv xD
Ha en bra söndag! Ciao


Kommentera här: