Tva dagar senare


Fick tillgang till en dator sa tänkte att jag skulle slänga upp en uppdatering! En hel del knappar pa tangentbordet är pa lite andra ställen och det finns ä och ö, men inte a. Aa precis. Och orkar inte kopiera ett a och sätta in det överallt där det behövs, men ni kan ju tyda det ända ;) Och y:et är dessutom pa helt fel plats, längst nere till vänster, ungewöhnt ja. (Edit: de har bytt plats pa z och y haha!) Och tyskan har verkligen kommit in i huvudet mitt nu haha. Vi gick pa lektioner idag, inklusive engelska, men det blev egentligen ett sprak för mycket, läraren smapratade i början men mitt huvud hängde inte alls med hahaha, och sen skrev vi ett stort förhör som resten av klassen ocksa gjorde, men vissa ord kunde vi ju inte översätta fran tyska till svenska sa det var inte det lättaste haha.
Efter vi var i skolan akte vi Schlauchboot pa floden Rheiss (tror jag haha), alltsa stor gummibat haha. Det var fett kul! Nu är jag sjukt trött, har bara sovit 6 timmar inatt haha, blir att lägga sig tidigt ikväll!
Far väl ta och bjussa pa en bild med! Resten kommer upp när jag kommer hem :)
Detta är da utsikten fran mitt fönster - helt underbart!