Things fall apart so something better can fall together


Goddag!
Textinlägg, wow! Haha.
Jag är trött haha, även fast jag gick och la mig resonligt tidigt igårnatt, fick 9 timmar sömn i alla fall, så jag bort vara pigg haha. Anyway. Åkte in till stan för att träffa Sara vid två, men hon kom inte, och såklart hade vi inte bytt nummer, så jag stod där och väntade till tre, för jag tänkte att jag kanske kommit ihåg fel tid. Men icke. Så jag gick och köpte ett par skor jag velat köpa hur länge som helst (en månad... jättelänge ju!) och mötte sedan upp Sam som kom ner på stan (tack haha!) så var inte nere på stan helt förgäves!
Kom hem för en timme sen. Tiden går så fort ibland haha, jag har inte gjort någonting på en hel timme, ändå har det gått en timme.... anyhow.
Nu ska jag titta på film resten av kvällen! Hoppas ni har det bra där ute!
Och juste. 14 dagar, två veckor, till skolstart. Vart tog sommarlovet vägen? Är väl halvt taggad på skolan, hoppas det håller sig ända till den 16e, jag har väl mina tvivel dock...
Ciao!
My new babies! Skulle köpt de i svart, men de fanns inte i min storlek, men dessa är underbara de med! Mumma.


Kommentera här: