Hanna och Felicia


De senaste två dagarna har spendarts med underbara Hanna och Felicia! Har ätit god mat, hängt, tittat på film och sovit över hos Hanna, hur mysigt som helst! Är lite trött nu dock haha! Sov lite oroligt, det var så varmt i rummet xd Morgonen bestod av frukost, lekande med barn, rumble och korsordslösande.
Och juste. Shoppade igår också! Jag köpte: skor, linne, klänning, byxor och strumpbyxor! Sen fick jag även klädder från Hanna som hon rensat bort, och om man lägger ihop allt med det jag köpte på loppis för några veckor sen har min garerob ganska många nytilskott - härligt minst sagt! Redo för hösten? Jovisst! Finns dock ett par skor till som jag bara måååste ha, de var så underbara, men dyra... gah! Får se hur det blir med det!
Nu ska jag chilla vidare - slänger in ett inlägg med bilder med!
Hoppas ni hade en bra helg - ciao!


Kommentera här: