The win within


Gårdagen var väldigt lyckad, förutom att jag och Yasna inte fick någonting inspelat haha. Vi ska ta och göra det i helgen istället! Och då ska jag packa och ha koll på allt jag ska ha med... Anyway.
Om en timme kommer Victoria hit och ska bli fotad av moi! Ifall hon tillåter mig tänker jag styla henne lite... jag är dock inte säker på hur haha. Antingen sockersött eller lite mer dark och sånt-ish. Vi får se vad hon tillåter haha :) Roligt ska det bli i alla fall! Ska fota med reflexskärm också. Fotar nämligen till en fotouppgift i skolan och då ska belysningen i ansiktet vara jämn, hence the reflexskärm alltså. Wow, jag använde hence i en mening - coolt. Eller. Ja. Hm. Haha. Jag skulle skriva nåt mer... ja juste. Ska även photoshoppa in en av bilderna på henne på framsidan av en tidning! Detta är lätt den roligaste uppgiften på länge!
Nu ska jag ta och äta frukost innan min hunger äter upp mig. Ciao!

Bild på Becca från igår! Var kul att ha dig här gumman! :)

Så som jag tänker att sminkningen på Victoria ska vara - sockersött till höger eller lite mer dark och sånt-ish till vänster


Kommentera här: