Hopkok av ord


Godkväll!
Är en förvånansvärt pigg Sara som nu skriver. Har äntligen börjat få in en bra dygnsrytm igen efter att ha omkullkastat den på lovet. Det var på tiden tycker jag!
Denna dag har vart väldigt lugn. Och när jag säger väldigt lugn menar jag väldigt lugn. Började med att vara en kvart på en utställning på Biotopia, sen hade vi nk och projektarbetsinformation. Vi ska tydligen lämna in en idéskiss över det vi ska ha som projektarbete, vilket känns lite läskigt och roligt på samma gång. Sen att vi får reda på det idag när den ska vara inlämnad senast den 4:e maj ställer jag mig lite kritisk till. Nu måste man ju verkligen i princip bestämma sig vad man ska göra. Det känns som att det snart kommer vara sommarlov, och sen börjar det sista året på gymnasiet. Hjälp vad fort tiden går alltså.
Utan att fortsätta på spåret som jag inlett ska jag påpeka att teaterföreställningen "4 dagar i april" är väldigt sevärd! Vi gick på den med tyskagruppen ikväll, och oj vad bra den var! Man kanske borde ta och införskaffa sig ett teaterkort eller åtmindstone börja gå på lite mer teater. Människorna där är så himla begåvade!
Nu ska jag ta och läsa lite innan jag sover, men lägger ut några bilder först!
Ciao


Kommentera här: