Tralla


Jag har fyllt ut mina dagar
Gjort allt man ska
Levt ut varje dröm, tills ingen finns kvar

Jag har fyllt ut mina dagar

Gjort allt man ska

Levt ut varje dröm, tills ingen finns kvar


~

 

Vårt pussel passar, legot lägger sig själv

Aldrig förut har det varit så

 

~

 

Tänker för mycket på dig

Snälla förlåt mig, låt mig förklara, bara stoppa dig jag

Ooh jag vet var du jobbar o handlar, var du tar bussen o var du gömmer dig // hjärtat brinner, jag springer, stannar när du märker att jag förföljer dig

För mycket vatten ska rinna under många broar innan jag glömmer dig

 


Vaken i månskensregn

Vridandes i sin säng

Nätterna känns igen

Morgonen kommer sen

Vaken i månskensregn

 

Brukar hon fundera, om det är för sent

Hon andas ut och blundar

Undrar om han vet

 

Brukar dom fundera, om det är för sent

Dom andas ut och blundar

Undrar om dom vet


Hanna

Tack sara!!<3


2011-09-07 kl 21:58:20
http://missmarkstrom.blogg.se/


Kommentera här: