The shape on the whole when you're gone


Känns som att jag suttit med näsan nedstoppad i en bok i tolv timmar. Vilket jag i princip gjort bokstavligen xD Åkte in tidigare för att fixa färdigt historian och läsa Macbeth. Av någon anledning har jag alltid tänkt att Macbeth har vart en kvinna, men så är det icke xD Hahah, blir bara så fel i min skalle när jag ska försöka se en man framför mig...
Efter skolan satt jag kvar och fixade med tyska och geografi, fortsatte med geografin när jag kom hem. Känner att jag är ganska färdig i bollen nu - och om en timme är det NCIS :D Det är det enda som är bra denna dag xD Är på ganska risigt humör och trött som jag vet inte vad x]
Nu ska jag inte skriva mer "intressanta" saker, utan ni får ha en fortsatt bra kväll och natt!
Ciao

johanna

jag saknar dig.


2011-09-20 kl 17:28:25
http://sarker.blogg.se/


Kommentera här: