I want it to be true


Innan jag gick och la mig såg jag Twilight, var typ två år sedan jag såg den sist xD Nu kollade jag dock inte riktigt på den för filmens skull. Det var mer att jag lyssnade efter låtar jag kände igen, analyserade lite mer hur Kristen och Rob är som skådespelare och hur deras karaktärer  är, tex har folk sagt att Bella inte framställs som klumpig i filmen, men nu när jag kollade såg jag flera gånger saker som jag inte sett innan som går emot det påståendet.
Jag ska spara er på min fulla analys, då jag inte riktigt vet hur folk känner med Twilight... ;) Jag vet inte själv egentligen xD Hahah.
Idag ska vi städa hela övervåningen inför att Andrea och alla andra schweizare kommer om mindre än en vecka! Tagga tagga :D (Ja, att de kommer, inte att städa xD)
Ciao!




Kommentera här: