How to save a life


Sitter och lyssnar igenom de låtar med The Fray som jag har på datorn, underbart värre.
Lite nostalgi sådära.
Ja, som ni märkt, har jag gjort en sidecut! Fick värsta rycket på historia lektionen igår morse att "Åh, jag vill gå till en frisör och klippa mig NU". Men jag var tvungen att vänta till den tjugonde för att få klippa mig, så jag tänkte... varför inte göra det på mig själv? Sagt och gjort så satte jag upp allt hår i en tofs som inte skulle klippas bort. Men tro mig - jag stod i minst en timme och övervägde om jag verkligen skulle våga eller inte xD Men tillslut så vågade jag ju, obviously! Har inte ångrat mig än, och tror inte jag kommer göra det heller. Jag trivs i det och är nöjd med hur det ser ut :)
Dagens plan blir att ta det lugnt hemma, kanske plugga... om jag orkar. Ikväll ska jag för första gången vara på kulturnatten xD Aldrig haft någon anledning att gå dit förut, men i år så :P
Vi hörs! Ciao


Kommentera här: