Haunting success


Mitt liv just nu = plugg plugg plugg. Därav extremt dålig uppdatering, men ja, vad ska jag göra åt saken liksom? xD Känns i alla fall bra att jag kan allt inför mitt geografi prov imorgon, och att ha håltimme innan provet ska göras är ju inte helt fel heller.
Igår kväll trodde jag nästan att jag skulle vakna sjuk och helt slut idag, men faktiskt inte. Vet inte om det var till en besvikelse eller inte. Det var väldigt bra att jag gick till skolan i alla fall, och dessutom mådde helt okej :P Var väldigt trött, men jag menar, det är ju inget nytt, right? Det går verkligen inte att vara borta från skolan, då känns det som att man missar sjuuukt mycket. Icke accepterbart helt enkelt. Så det är bara försöka hålla sig frisk!
Om mindre än tre veckor kommer våra schweizare, tagga tagga :D
Godnatt på er!



Kommentera här: