Happy birthday twice


Först - grattis till underbara Victoria som fyllde år igår :D Och sen grattis till fina Olivia som fyller år idag! Jag älskar er flickor, men det vet ni ju redan! Puss på er.
Nu är jag precis hemkommen från dansträningen. Det blev mest upprepning på vad som gjordes förra gången, då det var många nya idag, men det var kul :D Tack och lov har jag inte lika ont i låren nu som jag hade förra tisdagen xD Nu känner jag dock mest av mina armar, så helt utan träningsvärk är man väl inte :P Och idrotten idag... ischlu på intervaller, som för visso är ganska kul, men träningsvärk i vaderna är inte roligt. Inte roligt alls x]
Nu ska jag äta upp min kalla kyckling med creme fraiche (faktiskt mycket godare än det kanske låter) och göra klart min svenska läxa!
Ciao


Kommentera här: