Emptiness


Hejsan hoppsan
Nu har Andrea åkt tillbaka till Schweiz, saknar faktiskt henne! Känns så tomt här hemma nu. Och kommer antagligen inte träffa henne igen förrän om ett år D:
Men denna vecka har vart kul! Har lärt mig mycket och fått mer frimodighet när det kommer till att prata tyska, så det känns mer eller mindre underbart :) Känns konstigt att inte prata tyska hela tiden nu xD Kan ju gå runt och prata tyska här hemma om jag vill, men ingen skulle förstå mig x]
Nu vet jag nästan med säkerhet att jag verkligen vill satsa på tyska. Eller okej, det har jag väl hela tiden gjort och velat göra men nu vill jag verkligen lära mig det flytande.
Och jag känner mig även väldigt peppad på skolan i övrigt. Igår ville jag verkligen sitta i skolan och räkna matte eller göra andra läxor när vi skulle iväg och spela minigolf xD Var lite överraskad själv - jag kände verkligen för att plugga.
Now it's time for me to get some sleep - jag är verkligen helt död xd
Godnatt!



Några av de få bilder som togs under utbytet - alla från igår xD Har vart för lat för att ta med kameran under veckan...

Jag och Andrea :) Ser ut som att hela mitt hår är kort hahah xD


Kommentera här: