Vi slogs för varann som om våra hjärtan var lite större


Godkväll!
Ikväll inleddes Youth, och det första som hände på mötet var att vi dansade - och det gick bra! Jag kan ärligt säga att jag är stolt över mig själv, och hela gruppen för den delen! Om nån från dansteamet läser min blogg, åh vad grymma ni var! Själv var jag lite osäker inför när vi väl skulle köra på scen framför alla, för jag gjorde fel de tre sista gångerna vi övade innan. Men väl på scen så bara... allt fungerade, allt liksom fanns i bakhuvudet och jag bara gjorde det liksom.
Nu ska jag ta det lugnt och varva ner lite, har vart uppe i varv hela dagen xD
Imorgon blir det en heldag hemma hos mormor, det ska bli mysigt! Får se om jag även hinner till Jesus Culture konserten som är på kvällen!
Godnatt mina kära vänner!



Kommentera här: