När man hör att vattnet börjar koka


Godmorgon, säger jag såhär halv två på förmiddagen.
Vet inte om jag känner mig piggare eller såsigare än om jag skulle ha sovit lite mindre xD Fast skönt har det vart iaf! Känns dock som att halva dagen är borta x] I övermorgon drar skolan igång igen, och jag tror att ifall jag inte hade vart med i dansteamet och övat halva lovet, utan vart hemma och tagit det lugnt, då hade jag nog vart peppad på skolan. Och sen har jag även dragit på mig en förkylning, lagom till skolstarten, wiho... eller inte. Känner att jag gäääärna vill ha en veckas lov till :P
Ikväll är det Joakim Lundqvist som har sista kvällsmötet för denna Youth-konferens. Den har vart riktigt bra, även om jag inte gått på så många möten. Men jag känner att jag har fått ut nåt av den :)
Nu ska jag äta mat, vi hörs! Ciao


Kommentera här: