Talking about


Denn här dagen har vart... underbar!
Började med tidig uppgång och sång på barnmöte, det roligaste på länge faktiskt (okej, jag har inte vart där på... typ två månader, men ändå xD) Sen när jag villat på stan i jakt på ansiktsfärg (kanske i onödan?) åkte jag hem för att få ett sms från kära Felicia - vi skulle träffas idag! Så jag fick skjuts av pappsen dit och sedan bestämde vi oss ganska out of the blue: vi ska gå på Pirates of the Carribean! Och så blev det, åhh vad bra den var! Stark rekomendation :)
Nu sitter jag och känner mig allmänt förvirrad och sjukt trött. Tomorrow är det Katte-Skrapan-kampen (ja det är rätt ordning på skolnamnen, om nu nån skrapan människa skulle tycka annorlunda) och jag är faktiskt ganska taggad :D
Hejdå kära läsare och hoppas ni får en bra morgondag!
Ciao


Kommentera här: