In a moment like this


Godmorgon
Min buss går om en timme så jag kom på att jag hann blogga lite ^^

Inte för att jag nu kommer på VAD exakt jag ska blogga om. Hm.

Denna dag ska mer eller mindre gå ut på att plugga. Vi börjar dagen med studiebesök på NK:n, sen ska jag jobba med stora projekt på tyskan och engelskan. VI har ganska många stora grejer kvar nu innan sommarlovet, känner mig halvt stressad, så ja. Jag tror att den uppdaterigen jag har nu kommer vara den jag kommer ha fram till sommarlovet, om än inte ännu sämre x]

Tror jag ska försöka att aldrig sätta på min dator, inte innan jag gjort mina läxor och saker anyways. Är så lycklig att vi har studiedag på måndag, då ska jag sitta och plugga matte - nationella på onsdag. Jag får bara hoppas att det går bättre än det gjorde förra året. Eller, jag gjorde inte sååå dåligt av mig, men ändå.

Man kan ju alltid hoppas att det går bättre, eller hur?

Nu ska jag äta frukost och inte tråka ut er här!
Ciao


Kommentera här: