I want to use my voice, my voice


Jag tittade upp på tvn och såg ett rosa streck springa allt vad han hade med ett högt skrik och skriket från ytterligare x antal personer som vissa nästan såg ut att vilja hoppa från läktarna och springa in på plan och fira. Det kallas: fotboll.
Har kommit fram till att jag gillar ljudet av fotboll, det är skönt att ha i bakgrunden. Jag tittar liksom inte direkt, även fast det också är kul. Men som jag sa är det ett
skönt bakgrundsbrus :)

Sommaren är här på ett kort besök, eller ja, förhoppningvis stannar den ett tag till, men moln och "skurar" kommer imorgon. Känns inte okej, men det betyder i alla fall att det kanske inte kommer vara så varmt på bussarna - vilket nästan börjar bli olidligt efter bara tre dagar xD

På tal om buss har jag åkt dubbelt så mkt buss idag än jag skulle ha gjort. När jag gick hemifrån förståd jag inte att jag var ensam hemma, vilket ledde till att jag självklart inte låste dörren. Jag kom på det när jag var två hållplatser ifrån där jag skulle gå av, så det var bara att gå av bussen, gå över till andra sidan vägen och ta bussen tillbaka hem. Det var aningens drygt, men tror inte jag direkt missade någonting av historia lektionen, inget viktigt anyways, när jag väl kom till skolan.

Hade även på mig ett par platå-sommar-klackskor (hm) som jag fick ont i fötterna av xD Och sådana skor kombinerat med kullersten är ganska livsfarligt, och såklart när jag ska gå över kullerstens minfältet framför trappan till ingången sitter en hel klass där. Dock klarade jag mig utan att varken skämma ut mig genom att "halka till" på skorna eller vricka fötterna, tack och lov.

Jaa... Där tog orden slut xD Haha. Och juste. Jag skulle ju ge en redovisning av gårdagen, men nu har jag glömt bort vad det var jag skulle skriva xD Eller jo, men jag
orkar inte skriva mer x)

Ciao!


Skooornaaa<3


Kommentera här: