I never wanna see you cry


Drogat en låt mer eller mindre hela dagen, och har bestämt mig för att göra en cover av den! Håller dock på med att försöka ta ut ackorden till den, det går sakta framåt xD Jag ska försöka bli mer aktiv när det gäller att göra covers, får bara se hur länge det löftet håller ;) Men ja, det blir nog att fixa lite med denhär låten imorgon så får vi se vad som händer!

Denna dag kan sammanfattas med ett ord: fika! Det var seriöst det ända vi gjorde på våra lektioner xD Hahah. Gott var det i alla fall, åt årets första jordbuggar på engelskan, mumsigt värre. Dock fick vi en dålig nyhet. Vår nuvarande mentor, Sylvi, ska inte jobba på katte nästa år, när hon berättade det på tyskan böev jag väldigt ledsen. Man skulle inte förstå om man inte haft henne, men hon är världens snällaste lärare. Hon bryr sig om alla och är liksom mer en vän än bara en lärare. Hon kommer vara saknad nästa år.

Efter skolan gick jag på stan med Gabbi, som var på... hm, hon agerade allmänt som att hon var hög, vilket hon i och för sig var. Hög på socker alltså. Inte bra. Men hon är så himla gullig, love you honey!

Ciao!

TILDA

Åh, jag kommer sakna Sylvi :/ <3


2011-05-27 kl 22:22:03
http://tildamagnusson.devote.se


Kommentera här: