I must not tell lies


Pågrund av att blogg.se hade problem, utgick min update igår.
Var redo för en hm liten mega update nu i alla fall!

Dagen har vart lugn med lite nervositet på toppen. Hade nationella muntligt i både engelska och tyska, och (trodde aldrig jag skulle säga det här) jag tror det gick ungefär lika bra på båda xD Tabbade mig lite på engelskan och var mindre nervös på tyskan än engelskan xD Kändes lite weird :P Men nu är jag bara glad att det är över, nu väntar bara nationella engelska, hörförståelse och läsförståelse imorgon :)

Har även hunnit med att träna idag, när pappsen och Lukas skulle dra iväg till deras träning och Robin skulle hänka och bara spela lite boll tänkte jag "Ärs, lika bra att hänga på" Hade inget bättre för mig om jag säger så x] Roligt var det dock, (fick ett skrattanfall när jag försökte göra nåt som Robin visade mig - men misslyckades) och så sprang jag 1,5 kilometer. Det kanske inte låter som så mycket för somliga, men för mig är det långt, så det kändes skönt ^^

Morgon dagen (Känner att jag bara pladdrar på, men vad har jag att förlora, eller hur?) kommer vara underbar. Nationella hela morgonen, as said above, och sedan underbar svenska och underbar samhällslektion (ärlig när jag säger underbar, vår lärare är helt awesome) På kvällen bär det av till LO för en vårkonsert, ska bli roligt att träffa människor igen :D Saknar alla<3

Nu ska jag vara en ännu duktigare flicka än jag vart idag (Självbelåten? Det har man rätt till att vara ibland hörrni!) gå och lägga mig!
Godnatt

Vicci<3 (lycka till imorgon sötnos!)

Jonathan

1.5 km e ju inte alls dåligt, speciellt inte att springa! x) du får mig att fundera på att börja springa/träna :D


2011-05-10 kl 00:28:59
http://noyart.se


Kommentera här: