Hjärtat fortsätter slå


Godkväll mitt herrskap!
Dagen har vart skön, först blev det studiebesök på pumphuset, ganska intressant faktiskt ^^ Efter det krånglade mitt bankkort när jag och tre till skulle fika, så jag och Tilda ended up going to my place! Det var kul :) Fast det enda gjorde var att laga mat, äta mat, sen gjorde jag en tacopaj till bröderna mina medan Tilda skrev på nåt skolarbete, haha. Sen åkte vi tillbaka till skolan för en svenska lektion med en lärare som ytterligare fått ett år på nacken, skön sång bjöds det på från klassens sida... haha.
Sedan jag kom hem vid kl 5 har jag slappat vid tvn och lagt till ännu ett recept i mina cooking sills - stoooora och på gränsen till överkrispiga havreflarn! Nomnom. Nån gång ska jag dock försöka göra de igen, och få det att se ut som de gjorde på bilden jag såg på hur de egenligen skulle se ut xD Jag var smart nog att inte titta på bilden innan jag satte in flarna i ugnen x] Som man brukar säga - man lär sig av sina misstag, mhmm.
Resten av kvällen ska jag försöka skriva lite på novellen min, som inte blivit mycket av än.
Ciao

Becca

(^råkade klicka på skicka xDD)



Sv: jo... gillar ju att det är på engelska, men som sagt: ganska svårt att orka komma på nytt hela tiden :/


2011-03-10 kl 21:51:43
http://randomness.webblogg.se/


Kommentera här: