Gå snabbt från skolan till buss blev springa till tåg påväg hem


Dagen har vart aaaaawesome!
Skolan var väl dock lite halvseg, förutom sista lektionen. Jag älskar verkligen vår svenska lärare! Han läste upp en saga om ett godistroll (inte så töntigt som det låter, trots att det ju är en barnbok) Jag har aldrig någonsin sett någon läsa upp en saga med så mycket inlevelse, det var helt otroligt xD Jag kommer bli uppriktigt ledsen om vi inte kommer ha honom i något ämne nästa år!

Efter skolan åkte Alex och Gabbi med mig hem, vi har... typ... startat ett band? Nej det låter fel. Eller, jag vet inte. Alex och Gabbi, vad tycker ni? xD Haha, vi repade i alla fall. Och åt makaroner. Och repade mer. Kvällen avslutades med språngmarsch och jogging till tågstationen! xD Tog ca 10 minuter att gå/jogga dit, men släpade benen efter mig påväg hem och gick på lite mer än 15 minuter. Intressant, mhmmm.

Nu ska jag skriva klart en tyska läxa och sen spendera resten av tiden med läsning! Och har även lååång sovmorgon imorn, så ska åka förbi LO och träffa lite människor innan jag åker till skolan :D

Ciao mio amato!


Anonym

Det är ju klart att vi har ett band nu! :D puss på dig ^^ <3


2011-03-24 kl 20:57:59
http://www.whatthehell.devote.se

Gabbi

Ja, eller i alla fall på god väg! :D <3


2011-03-24 kl 21:44:35
Jonathan

Hello! jag har tänkt köpa mig en ny gitarr, men vet inte om jag ska ha nylon eller stål strängar, vad spelar du på? Btw du borde spela in när du spelar, skulle vara jätte spännande att lyssna på! :)


2011-03-24 kl 22:11:22
http://noyart.se

Jonathan

Tack :) jo har varit inne på att skaffa stål, riktigt sugen på denna gitarr: EPIPHONE EL-00 ^^ men vi får se :) Menade mer att få höra när du själv spelar på din gitarr ^^ men höra bandet spela i framtiden skulle också vara kul :)


2011-03-24 kl 23:21:10
http://noyart.se


Kommentera här: