Do you WANT to kill me?


Gaaaaaaaaaaah

Paramore skulle ju släppa en ny låt på idag (fredag) och då tänkte jag automatiskt: "Klockan tolv på natten!" Men icke. För det är ju olika tidszooner, så om de skulle släppa den en viss tid i USA skulle det vara en annan tid i Sverige. Men det kan ju liksom inte vara sååå många timmars skillnad. Och nu går jag in och kollar på hemsidan, och då ska de tydligen släppa den på morgonen i USA och klockan 4 på dagen i Storbrittanien. Och de skriver inget om att den kommer ut på hemsidan som de sa att den skulle göra förut, utan nu ska den sändas på radioprogram? Alltså, om jag nu ens får höra den, blir det klockan 5 på dagen. Min lycka har alltså blivit framskjuten 17 timmar på loppet av en och en halv timme, då jag kom på problemet med tidszoonerna.

Just nu hatar jag uttrycket "Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge."


Kommentera här: