Crescendo


Nu ska jag sätta mig ner under täcket, höra regnet utifrån och läsa bok. Jag har inte läst på evigheter, så det är väl dags nu. Senare blir det att titta på första säsongen av The Tribe, en serie som jag följde med en kompis för några år sedan, får väl se om jag kommer fastna i det igen xD Det är en ungdomsserie som handlar om en värld där alla föräldrar dör av ett virus, och det är två grupper som försöker överleva. De heter Mallrats och Locos och är fiender. Det är typ det enda jag kommer ihåg, haha xD
Detta är tre av karaktärerna, orkar inte lägga upp alla, de är typ ett 20-tal xD Och om ni tkr Lex har en konstig utstyrsel kan jag säga att alla de andra har konstigare... xD Haha.
Nostalgi
Bray och Lex
Amber och Bray

Becca

ÅÅåh älskade den serien!! Glömt in "Technos" eller vad dom nu hette.. dom kommer visserligen senare.. men ändå :)


2011-06-20 kl 21:29:16
http://randomness.webblogg.se/


Kommentera här: