Time


Nu befinner jag mig antagligen hemma hos Yasna och fixar inför hennes fest. Hm. Ja. Det här är alltså ett tidsintällt inlägg xD Grejen är den att jag egentligen skulle komma hem från Göteborg imorgon, men sen ändrades det till att jag kom hem inatt. Bara det att jag fortsatt säga till Yasna att jag kommer missa hennes fest, så då får jag ju inte skriva någonstans att jag är hemma x]
Men jag har i alla fall haft fyra underbara dagar i Göteborg! Det två första dagarna var vi på Liseberg, den tredje dagen kom Mathilda på besök :D Har inte träffat henne på ett halvår, så det var riiiiiktigt kul att träffa henne igen! Vi gick på stan hela den dagen, och jag har införskaffat mina första plagg från Zara's, en t-shirt med Elmo på och ett linne med ett tryck (den på bilden nedan) Och slutligen, den fjärde dagen var vi också på Liseberg, jag gick runt med Mathilda och killarna gick runt själva. En lyckad resa helt enkelt! Var sjukt trött i bilen påväg hem, så jag sov första timmen, sen kunde jag inte sova mer xD
Dock har min mobil gett upp helt nu, den har överlevt en månad efter pool-insidenten, men nu klarade den inte mer XD Så är tillbaka med min gamla mobil, fast det är helt okej faktiskt x]
Hoppas alla har det bra vart ni än är!
Ciao
Nu befinner jag mig antagligen hemma hos Yasna och fixar inför hennes fest. Hm. Ja. Det här är alltså ett tidsintällt inlägg xD Grejen är den att jag egentligen skulle komma hem från Göteborg imorgon, men sen ändrades det till att jag kom hem inatt. Bara det att jag fortsatt säga till Yasna att jag kommer missa hennes fest, så då får jag ju inte skriva någonstans att jag är hemma x]
Men jag har i alla fall haft fyra underbara dagar i Göteborg! Det två första dagarna var vi på Liseberg, den tredje dagen kom Mathilda på besök :D Har inte träffat henne på ett halvår, så det var riiiiiktigt kul att träffa henne igen! Vi gick på stan hela den dagen, och jag har införskaffat mina första plagg från Zara's, en t-shirt med Elmo på och ett linne med ett tryck (den på bilden nedan) Och slutligen, den fjärde dagen var vi också på Liseberg, jag gick runt med Mathilda och killarna gick runt själva. En lyckad resa helt enkelt! Var sjukt trött i bilen påväg hem, så jag sov första timmen, sen kunde jag inte sova mer xD
Dock har min mobil gett upp helt nu, den har överlevt en månad efter pool-insidenten, men nu klarade den inte mer XD Så är tillbaka med min gamla mobil, fast det är helt okej faktiskt x]
Hoppas alla har det bra vart ni än är!
Ciao

Linne<3

I need you. Everyday.


Kommentera här: