Only you can keep me above the surface


Gud är god, och jag är sjukt peppad och glad. Denna vecka har vart braaaa.
Och min uppdatering suger, jotack jag vet. Och inte kommer den bli mycket bättre de närmsta dagarna xD Imorgon åker jag med familjen, minus pappa, till mormor och sover över där en natt, sen på söndag blir det våffelgräddning för hela slanten! Den årliga hembyggdsföreningens dag äger då rum, ska bli roligt! Ska bli kul att träffa mormor igen, blir ju sällan, och sen kommer min morbror vara där också :D Han bor i London så han ser man inte heller så ofta, ska bli roooligt!
Men ja, jag kanske fixar ihop två tidsintställda inlägg så att det inte blir tomt som det vart dessa två dagar xD Men har seriöst inte haft någon ork eller tid till att uppdatera här xd
Men nu ska jag återvända till mina mackor, ha det bra!
Ciao


Kommentera här: