Footsteps on a solid ground


Jag har kommit fram till att jag tycker om att städa. Eller okej, kanske inte när det gäller mitt egna rum xD Men dammsuga gillar jag iaf, oavsett vilken yta det är :D

Jag känner för att flytta hemifrån, in i min egen lilla lägenhet, och inreda den precis som jag vill. Ljusa väggar, stilren och enkel möblering. Inte för mycket plåtter. Enkelt och stilrent, ljust och vitt men ändå lite sofistikerade och matta färger. Typ som beige och gammaldags lila. Och en vägg täckt med en tavla, som man kan rita på när man känner för det. Vita och söta tyllgardiner.

Jag kan ju alltid drömma... känns som att jag borde skaffa mig ett jobb på helgerna xD Tjäna lite pengar, så att denna dröm någon gång kan bli verklighet, och inte om liksom tio år xD Nej, jag kommer inte bo hemma om tio år, no way, men ja, ni fattar, figure of speach.
Nu ska jag sitta och titta ut på det soliga gräset och fortsätta drömma.


Kommentera här: