Faith is all it takes


Godmorgon!
Jag sitter här och är allmänt rastlös xD Anyways
Senare idag ska jag träffa Heidur (hon som jag inte vågade försöka stava namnet på för några inlägg sedan, namnet uttalas i alla fall med ett th-ljud på d:et xD) för hon kunde inte träffas i fredags, så vår lilla shopping tur blir av idag istället! Peeeppad, hahah :D
Och idag är jag pigg för första gången på ett tag xD Var helt slutkörd igår, så jag tog en tupplur mitt på dan + så sov jag 10 timmar inatt så ja, känner mig fit for fight nu ^^
De senaste dagarna har jag fått tillbaka mitt rit-sinne, vet inte varför jag blev så inspirerad helt plötsligt, men jag tar vara på dessa rit-perioder, för de kommer ganska sällan x]
Detta satt jag och ritade igår, blev mycket bättre än jag trodde det skulle bli xD
Att klippa mitt hår kort är nog den bästa förändringen jag gjort på ett tag, för första gången ångrar jag mig inte en gnutta att jag klippte av det xD
Ciao


Kommentera här: