Skridskoåkning en livsfara


Okej, nu känns det som att jag överdriver aningen, men bryr mig icke sanicke! Som jag sa - något måste man ju få skryta om! Fast, detta är ju inte direkt skryt... jag vet inte riktigt vad det är. Men i alla fall. Jag tror jag drog upp genomsnittet fall-på-is i vår klass en bra bit... Ramlade väl en sisådär 8 gånger kanske? Det SKA gå bättre nästa måndag! Funderar nästan på att ta med täckbyxor och ha knäskydd under... lite för mycket? Kanske det. Nej NU vet jag, jag klär in hela mig själv i KUDDAR! Låter det bättre? Inte? Nehepp, jag får väl komma hem blåslagen igen då! Är det vad ni vill? Nähe? Nu får ni allt bestämma er! Ska jag skadas eller inte? Fråga mig inte vem jag pratar med, för det vet jag knappt själv. Det jag ser framför mig är dock en person i TV-rutan på Bolibompa sitta och ha en monolog med ett gosedjur bredvid sig...
Nu är det läxdags, WIHO! Eller?
Ciao



Kommentera här: